סוגי הנחתה דגם NEO

כל דגמי האטמים עשויים מחומר סיליקון דחוס השומר על גמישותו, כך שבזמן תנועה של הראש או הלסת הם ינועו יחד עם האוזן מבלי שיפתחו רווחים, דרכם הרעש יכול לעבור. כמו כן החומר הסיליקוני והפילטרים עמידים בתנאים קשים כמו חום גבוה ולחות.
 בנוסף, האטמים קטנים וקומפקטיים - צורתם נועדה לסגור את תעלת השמע ועם זאת לא לבלוט, מה שמאפשר אף חבישת קסדה או אזניות גדולות מעליהם ללא תחושה של אי נוחות. אטמים למוזיקאים מגיעים עם פילטרים שונים השולטים בעקומת ההנחתה ועומקה כדי לאפשר הגנה על השמיעה תוך כדי שינוי מינימלי של הצליל המקורי באוזני המאזין. 

דוגמה לאטמים עבור מוזיקאים היא  סדרת ER - אטמים עם מסננים המאפשרים הנחתה בכל התדירויות בעצמה שווה. הפילטרים הלינאריים מחברת acs מפיקים את רמת ההנחתה השטוחה ביותר מכל הדגמים הנפוצים בשוק,  וישנה אפשרות להחליף עצמאית בין פילטרים שונים באותו האטם ע"י פעולה פשוטה ביותר. 

ההבדלים בין הפילטרים בקטגוריה זו הם בעוצמת ההנחתה הכוללת. לדוגמה, אטמי ER 9  - מומלצים בחשיפה לרעש קל ולנגני כלים אקוסטיים. הנחתה ממוצעת של 9dB; אטמי ER 15  - מומלצים לרוב המוזיקאים המבצעים מוזיקה מוגברת (הנחתה ממוצעת של 15dB); ו- ER 25 המומלצים לאומנים המופיעים עם הגברה חזקה וגם עבור מתופפים (הנחתה ממוצעת של 25dB).


NEO 10                                        

NEO 15

NEO 25