דגמי TRU


בסדרת ה-Pro ניתן למצוא בין השאר את ה-PRO 15  אטמי איכות לנגני כלים אקוסטיים או נגנים בתזמורת, עם הנחתה לינארית ממוצעת של 12dBבעוד שבתדירויות הגבוהות יש קפיצה כדי להגן משיאים בעצמה של כלי נשיפה חזקים להנחתה ממוצעת של 15dB.
הדגם PRO 17 פופולרי בקרב מתופפים, DJ's, עבור מבקרים תכופים באירועים רועשים ובמיוחד זמרים המופעים עם הגברה. מדובר בפילטר עם ההנחתה הכי שטוחה (לינארית) בסדרה זו. ההנחתה הממוצעת הינה 17dB ואטמים אלה מאפשרים לשמוע את המוזיקה כמעט ללא עיוות, פשוט  שקטה יותר ב-17 דיבי. תכונה זו מצוינת לזמרים כי היא מאפשרת להם לשמוע את עצמם בצורה הכי טבעית שאפשר.
ה- PRO 20 תוכנן עבור סביבה רועשת במיוחד, ומתאים לנגני גיטרה חשמלית, מתופפים ומהנדסי סאונד. בדרך כלל בסביבות המדוברות התדרים הגבוהים הם אלו שעצמתם היא הפוגעת ביותר. הפילטר באטם זה  מאפשר הנחתה חזקה של התדרים הגבוהים בעוד שבתדרים הנמוכים ההנחתה מתונה כך שנשאר קשר עם הסביבה. 

הדגם PRO 27 תוכנן ממש עבור טכנאי סאונד, לצוותי אירועים ומוזיקאים המופיעים עם הגברה חזקה מאוד. פילטר זה מנחית לינארית dB23 בממוצע בתדירויות הנמוכות והבינוניות,  כך שעדיין נשמר קשר טוב עם הסביבה עם האפשרות להיות באזור רועש לאורך זמן. בתדירויות הגבוהות, היכן שנדרשת הגנה חזקה יותר, קיימת קפיצה בהנחתה עד ל-dB35.
ה-PRO 27 communication מהווה שילוב של הגנת הפילטר PRO 27  עם הדרייברים של  T3 (מוניטור תעלת אוזן). השילוב מאפשר לזכות בהגנה חזקה ביותר מבין הפילטרים בסדרת PRO,  ולשהות זמן ממושך בסביבה רועשת מאוד, תוך שמירה על קשר עם הסביבה, ובו בזמן ליהנות מהאזנה למוזיקה באיכות מובילה 




TRU 10  

TRU 16     

TRU 20                 

TRU 26